Често постављана питања

Гаранција Квалитета

У складу са Законом о заштити потрошача, НегоШоп прихвата обавезу да без одлагања, а најкасније у року од 15 дана од пријема рекламације, одговори купцу са образложењем одлуке и предлогом решавања.

Законом о заштити потрошача Трговац је одговоран за несаобразност робе уговору која се појави у року од 24 месеца од куповине робе. За робу чији је период саобразности дужи од 24 месеца, Трговац је дужан да изда гарантни лист добављача. Трговац је дужан да у случају несаобразности робе о свом трошку обезбеди сервисирање исте. Код продаје половне робе, може се уговорити краћи рок у ком Трговац одговара за несаобразност, који не може бит краћи од 12 месеци.

Гаранција на саобразност артикала који се сматрају потрошном робом може бити мања од 24 месеца. У такве артикле спадају батерије за уређаје (телефона, таблета, гпс навигација и лаптопова), аудио и видео каблови, исо конектори,… Период саобразности за такве артикле износи 6 месеци, уколико произвођач није другачије прописао.

Право на рекламацију и бесплатно сервисирање од стране Трговца купац губи у случају неадекватног руковања уређајем и његовим коришћењем које није у складу са упутством за употребу, као и у случају да су вршене било какве поправке или покушаји поправки од стране неовлашћених лица.

НегоШоп гарантује за квалитет свих производа из свог асортимана, као и усклађеност истих са наведеним спецификацијама на сајту.

НегоШоп одговара за несаобразности испоручене робе уговору ако:

  1. је постојала у часу преласка ризика на потрошача, без обзира на то да ли је за ту несаобразност продавац знао;
  2. се појавила после преласка ризика на потрошача, ако потиче од узрока који је постојао пре преласка ризика на потрошача;
  3. је потрошач могао лако уочити, уколико је продавац изјавио да је роба саобразна уговору.

Продавац је дужан да испоручи робу која је саобразна уговору, сагласно чл. 50. Закона о заштити потрошача као и да одговара за несаобразност испоручене робе.
За све информације можете нам писати кликом овде.

Желимо да будемо сигурни да сте у потпуности задовољни услугом nego.rs онлајн продавнице. Уколико из било ког разлога нисте задовољни услугом, молимо вас да нам се обратите посетом странице за Подршку или кликнете овде.

Наручену робу проверавамо пре паковања како вам не бисмо уручили покварену робу, а пошиљку пакујемо на начин да се манипулацијом у транспорту не може оштетити. Молимо да приликом преузимања одмах проверите пошиљку и одмах пријавите евентуална оштећења.

За више информација о процесу повраћаја, молимо Вас посетите nego.rs/povracaj-proizvoda

Рекламацију можете поднети на страни Подршке овде.

Достава

Један од видова доставе је и путем курирске службе PostExpress, коришћењем сервиса Данас за сутра, уз испоруку до 19 часова. Испоруку је могуће очекивати наредног дана за све наруџбине обављене до 11 часова радним даном. У случају да је наруџбина обављена након 11 часова радним даном или је обављена током нерадног дана (викенд, празници, одмор), слање наруџбине биће обављено првог наредног радног дана.

Цена доставе обрачунава се према следећем кључу, за укупну тежину производа по добављачу:

Мин. тежинаМакс. тежинаЦена
0 кг0,5 кг227,00
0,5 кг2 кг279,00
2 кг5 кг374,00
5 кг10 кг499,00
10 кг20 кг710,00
20 кг30 кг870,00
30 кг50 кг1.080,00

Пример: Имате 2 књиге добављача А у корпи и 1 ручни сат добављача Б. Свака књига је 250 грама. Сат је 500 грама. За добављача А, укупна тежина наручених производа је 500 грама, односно 0.5 кг те је цена испоруке 227 динара. За добављача Б укупна тежина наручених производа је 500 грама, односно 0.5 кг, те је цена испоруке 227 динара. Укупно, за целу наруџбину, цена испоруке је 227 + 227 = 454 динара.

Радно време доставе је сваки дан од 09ч до 21ч. Дан доставе бирате сами приликом наручивања. Можете резервисати термин доставе и до 30 дана унапред. У случају да не одаберете дату испоруке, испорука ће бити обављена првог наредног радног дана за који постоје доставни капацитети – аутоматски додељен датум испоруке ће бити назначен током процеса куповине.

Датум испоруке за обављену куповину је назначен у имејлу потврде и у листи наруџбина на Вашем профилу.

Производе пакујемо онако како би их и ви паковали у радњи. Наши запослени обучени су да производе пакују с највећом бригом, да сви производи до вас дођу у потпуности неоштећени. Због тога производе у чврстим паковањима (нпр. боце) стављамо на дно доставне кутије, док мекше производе (нпр. воће) стављамо на врх доставне кутије.

Достава је могућа на територији целе земље али зависи од појединачних подешавања добављача који могу одлучити да испоруку врше само у одређеном региону.

Препоручујемо да пошиљку не преузмете од достављача уколико по извршеној визуелној инспекцији утврдите да постоје оштећења.

Уколико приметите да је транспортна кутија значајно оштећена и посумњате да је производ можда оштећен (поцепани делови и угњечење), пакет не би требало да преузмете. У овом случају потребно је да отворите захтев за рекламације на страни за подршку nego.rs/podrska са наведеним разлогом због којег сте одбили преузимање пакета, а уколико сте у прилици и фотографијом оштећења.
Уколико сте примили пошиљку и након отварања кутије установили да испоручена роба не одговара нарученој или подаци на рачуну нису одговарајући, молимо Вас да нам, најкасније у року од 24х од тренутка пријема пошиљке, отворите захтев за рекламације на страни за подршку nego.rs/podrska и опишете на какав проблем сте наишли, а уколико сте у прилици и фотографијом оштећења.

Да, достављач ће донети поруџбину до ваших врата, односно директно на кућну адресу коју сте одабрали приликом доставе.

Да, достављач ће донети поруџбину у било који стан у стамбеној згради, независно од спрата стамбене зграде и доступности лифта.

Кад достављач дође до ваше адресе и ако се нико не јавља на кућним вратима, достављач ће вас назвати на контакт телефон како би проверио јесте ли код куће. Ако се не јављате, достављач ће наставити да развози остатак достава те се јавити опет по завршетку развожења достава за тај дан. Због густог распореда наших достављача, молимо вас да будете обзирни према њиховом распореду и најавите нам на уколико нисте у могућности да примите поруџбину према ранијем одабиру термина.

Куповина

Уколико није наведен временски рок акције, она траје до истека тренутних залиха, док ШОК цена на производу није временски ограничена.

Регистација је обавезна и уколико нисте регистровани пре куповине регистрација ће бити аутоматски обављена приликом куповине.

Наруџбина

Отказивање је могуће док је сатутс наруџбине у обради. За отказивање морате да отворите тикет на страни Подршке (кликните овде).

Наруџбину у потпуности обављате на порталу nego.rs.

Прво додајте артикле у корпу кликом на поље ДОДАЈ У КОРПУ код сваког артикла. Са отвореном корпом (кликните Корпа у горњем десном углу) кликните на поље Плаћање па ће те доћи до екрана на ком ћете одабрати адресу на коју желите да се ваша наруџбина достави и жељени термин доставе.

  • Уколико након завршавања процеса куповине нисте примили имејл који вас обавештава да смо примили вашу наруџбину, молимо да се пријавите на nego.rs и проверите налазе ли се артикли и даље у вашој корпи. Уколико се налазе, значи да нисте потврдили неки од корака наплате, те вас молимо да покушате поново.
  • Уколико је ваша корпа празна, тада све ваше направљене наруџбине (заједно с припадајућим детаљним информацијама као што је број наруџбине, датум доставе, адреса, време, артикли и сл.) можете прегледати уколико након пријаве на страницу кликнете на вашу икону (слику) у горњем десном углу и одаберете поље Наруџбине.
  • Ако још увек нисте сигурни јесмо ли примили вашу Наруџбину, посетите одељак за Подршку (или кликните овде) и поднесите захтев за проверу.

Плаћање

Одређене банке и картице имају додатни ниво заштите који се примењује приликом интернет трансакција.

Уколико је Ваша картица пријављена за овај додатни ниво контроле, биће Вам у току процеса затражено да се аутентификујете (најчешће лозинком). У случају да не знате лозинку, неопходно је да контактирате своју банку.

Путем Интернета можете плаћати кредитним и дебитним картицама једнократно:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa
  • American Express
  • DinaCard

Платне картице могу бити издате од било које светске банке и могу бити у страној валути. Сва наплата се врши у динарима а конверзија се ради према курсу банке.

Не, плаћање се обавља искључиво платним картицама.

  • Проверите још једном да ли сви унети подаци одговарају онима написаним на платној картици.
  • Уколико се исписује Одбијена картица или уколико упркос свему не можете извршити плаћање путем Интернета љубазно вас молимо да контактирате Вашу банку будући да портал nego.rs не одобрава трансакције већ то чини ваша банка.

Регистрација/Пријава

Све што је потребно је да кликнете на линк „Заборавили сте лозинку?“. Затим, у прозору који Вам се буде отворио упишете Вашу е-маил адересу коју сте нам проследили при регистрацији. У кратком року ће Вам на ту адресу стићи Ваша лозинка и моћи ћете несметано да користите наше услуге.

Сви подаци су нам потребни како бисмо могли да обавимо доставу и да вас контактирамо у случају изненадних ситуација.

Windows 7: Ако вам на рачунару још увек нису убачени језици на тастатури који су вам потребни, идите овим редом и активирајте их: Start – Control Panel – Region and Language. Када се нађете у Region and Language менију отворите картицу (таб) Keyboards and Languages и кликните на опцију Change Keyboards. Отвара се нови прозор у којем имате могућност да додате нове језике и да извршите њихов распоред.

Windows 10: Кликнете на Старт мени у доњем левом углу а затим на Settings. Отвориће се нови прозор а затим одаберите опцију Time & Language. Са леве стране на вертикалној траци кликнете на Language а на десној страни Add a perferred language. Када се отвори прозорчић моћићете да брзом претрагом нађете језик који вам одговара (препроука је да у претрази куцате следеће: Serbian).

Напомена: Без обзира на то да ли куцате текст у Word-u, попуњавате податке на интернету или користитие било коју другу Windows апликацију и програм, промену језика на тастатури можете извршити врло брзо, једном пречицом са тастатуре: ALT + SHIFT

Android: На телефону отворите апликацију Подешавња, потом изаберите опцију Систем па Језици и унос. У одељку Тастатуре додирните Виртуелна тастатура. Изаберите вашу тастатуру (gBoard, SwiftKey, Samsung…) па изаберите опцију Језици. Изаберите језик. Укључите распоред који желите да користите. Додирните Готово. Приликом куцања текста у поље за унос текста Додирните и задржите тастер за размак да бисте мењали језике.

iPhone/iPad: Уђете у подешавање уређаја и изаберите опцију Генерално потом Тастатура. Притисните на дугме додај тастатуру а затим одаберите одговарајућу тастатуру. Да би сте променили језик тастатуре приликом писања додирните и држите дугме планета и изаберите одговарајући језик.

Kликните овде и отвориће Вам се форма за регистрацију.

За успешну регистрацију треба попунити сва обвезна поља означена звездицом.

Више информација о процесу регистрације и условима сарадње наћи ћете на самој страни за регистрацију. Није неопходно да завршите регистрацију да бисте се упознали са целим процесом као и условима сарадње.

Измену података, укључујући и повезивање са друштвеним мрежама, измену и додавање слике и корекцију доставне адресе можете брзо и једноставно урадити на страни налога овде.

У случају да сте погрешили са уписом адресе за доставу или је адреса у међу времену промењена, исправку можете захтевати на страници за подршку кликом на овде.

На порталу nego.rs одаберите „пријава/регистрација у горњем десном углу екрана. Кликните на поље Региструјте се. Отвориће вам се форма за регистрацију. За успешну регистрацију треба попунити сва обвезна поља означена звездицом. Регистрацијом прихватате услове и правила пословања портала nego.rs. Након регистрације проверите сандучић имејл адресе којом сте се регистровали да би сте проверили да ли сте добили потврду о регистрацији.

Ако нисте добили потврду о регистрацији молимо сачекајте пар минута или проверите Spam/Junk фолдер. У случају да сте добили потврдни мејл али не можете правилно видети садржај мејла молимо вас да активирате приказ HTML слика.

Молимо вас погледајте која грешка се исписује на екрану, да ли је исправно унесена имејл адреса и лозинка. Имејл адреса мора се унети у целости. Апликација разликује мала и велика слова. Проверите уносите ли имејл адресу и лозинку на начин како је то описано приликом регистрације. Проверите имате ли лозинку меморисану у свом browser-у/претраживачу. Уколико је тако, покушајте да избришете стару лозинку из меморије (delete cache) и унесете податке поновно. Уколико се још увек не можете пријавити посетите страницу подршке кликом на овде.

Молимо вас погледајте коју грешку апликација јавља и исправите одговарајуће поље које је црвено уоквирено, уколико подаци у њему нису исправно унесени. Најчешће грешке укључују лозинку (лозинка и потврде лозинке морају бити идентичне, лозинка мора садржати мнилмално 8 знакова) и телефонски број (проверите тачност уноса).

Приликом попуњавања формулара за регистрацију радње доћи ћете до поља за државу и оно би аутоматски требало да показује Србију, у случају да се то не деси кликните на назив тренутне државе и појавиће вам се прозорчић где ћете брзом претрагом (уносом потребног назива) наћи Србију и једноставним кликом је изабрати.

Ако наиђете на проблем приликом уноса података током регистрације молимо вас да проверите да ли сте током уноса података попунили сва поља која се траже од вас као и да ли користите ћирилично писмо током уноса података.

Рекламација

На повраћај робе имате право у случајевима ако је испоручена роба која није наручена, ако је испоручена роба којој је истекао рок трајања, уколико је испоручена роба која има грешку или оштећења или уколико испоручена роба није у складу са вашим очекивањима и потребама.

Рекламацију можете упутити на одељку за Подршку или кликом овде.

Load More

Имам питање за које нема одговора овде.